Friday, June 08, 2001

Ο Ύμνος

Θέλω να χώσεις μέσα μου τα χέρια σου και να φτάσεις βαθιά πολύ βαθιά και αφού περάσεις κάθε εσωτερικό μου όργανο και αφού απορροφηθείς ολόκληρη από τον υλικό εμένα να περάσεις σε εκείνον τον άλλο τόπο που κατοικούν εκείνα τα ελάχιστα σημεία που αποτελούν τον πραγματικό εμένα που υπήρχαν πάντα εκεί και σε περίμεναν να έρθεις . Έλα και πιάσε τα, ένωσε τα κάτω από τα δικά σου χέρια, ψηλά και αντρειωμένα όπως κανείς άλλος δεν θα μπορούσε . Ένωσε όλη μου την ύπαρξη κάτω από τις μαγικές ασπίδες σου όπως η μητέρα φτερωτή αγκαλιάζει τα παιδιά της . Έλα και κάνε με να γίνω ό,τι θα μπορούσα και ό,τι ήθελα να γίνω αλλά δε μπορούσα στη ζωή γιατί έλειπες εσύ . Έλα και ύψωσε με στους ουρανούς των θεών των αρχαϊκών για να αγγίξω αυτή την τελειότητα που χωρίς εσε θα ήταν αδύνατο και μέσω εσου και δια εσου να γίνω εκείνος που είχε οριστεί να γίνω αλλά δεν είχα το θάρρος γιατί έλλειπες εσύ . Και εγώ όταν ψηλώσω σαν δέντρο αρχαίο θα υποκλιθώ σε σένα που με γέννησες και με αγάπησες δυο φορές σαν μανά και σαν αγαπημένη και τα κλαδιά μου θα σιμώσουν και εσύ θα τα ανέβεις και σαν μαγική φασολιά θα σε πάρουν σε τόπους ανύπαρκτους σε τόπους φανταστικούς σε εκείνους τους τόπους που τα μάτια θνητού δεν έχουν δει μα μόνο οι θεοί και όσοι αγάπησαν σαν αυτούς . και θα ορθωθείς και θα κυριαρχήσεις την πλάση τη δικιά μου πλάση και τότε θα μπορώ ήρεμος με εσένα πάντα δίπλα μου να πορευθώ στο δρόμο της ειρήνης και της αγάπης της θεϊκής της δικιάς σου αγάπης . Αγάπησε με αγάπη τυφλή όχι … όχι … ναι … δεν θα είσαι πια μόνη σου τώρα και εγώ μαζί σου βυθίζομαι … Και τα κλαδιά μου θα πέσουν αφού θα σε έχουν ανεβάσει εκεί και εγώ θα διαλυθώ στο άπειρο της πλάσης σου , της πλάσης μου

No comments: