Sunday, June 10, 2001

Γράμμα 4ο

Δεν έχω εφιάλτες μα ούτε και όνειρα τελευταία φορά που είχα ονειρευτεί ήταν όταν πριν χρόνια με αρνήθηκες για πρώτη φορά . Και τότε έπαψα να ονειρεύομαι όλα μου τα όνειρα χάθηκαν μέσα στην δικιά σου ύπαρξη της άρνησης και του πόνου . Από τότε δεν βλέπω τίποτε άλλο εκτός από εσένα με εκείνο το λευκό φόρεμα από μετάξι … Βασιλική φορεσιά πριγκίπισσα μου . Και τώρα πια ούτε αυτό γιατί ξανάρθες στη ζωή μου ω εσύ τυραννική μου αγάπη για να συνεχίσεις πιο βαθιά και πιο μέσα τα τραύματα που άφησες όχι μόνο την πρώτη αλλά και τη δεύτερη φορά . Και σε βλέπω πάλι μπροστά μου και ριγώ σε κάθε σου κίνηση και σε κάθε σου βήμα , το άσπρο δέρμα τα λεπτοκαμωμένα χέρια τα απαλά αλλά ταυτόχρονα δυνατά και αντρειωμένα , η αερική σου κίνηση και τώρα ακόμη πιο χορευτική και πιο βασανιστική , το χαμόγελο τα μάτια τα Χρύσα τα μαλλιά που λάμπουν στον ήλιο και εσύ με χάρη τα τινάζεις προς τα πίσω , κάθε μέρα έξω από τα όνειρα μου με βασανίζουν και με καίνε τρεις φορές . Αυτά και εσύ χωρίς να ξέρεις τίποτε και χωρίς ποτέ να μάθεις , … δεν πειράζει καλύτερα έτσι για σένα … και για μένα … Χωρίς να ξέρεις αυτά που τόσο θα ήθελα να σου πω και να σου δείξω χωρίς ποτέ να πάψεις να με καις . Έτσι κάποτε όπως θα σε διώξω ή θα φύγεις από εμένα θα ξανάρθεις στα όνειρα μου όταν πια θα είναι αργά για να σε προλάβω όταν δεν θα μπορώ ή δεν θα έχει νόημα να τρέξω πίσω και να σου φωνάξω , να μου θυμίσεις με μια πικρή , γλυκιά και θλιμμένη χαρούμενη νοσταλγία τι έχασα για άλλη μια φορά τι σκότωσα για άλλη μια ζωή . Όσο τίποτα μου άνοιξες πάλι τις παλιές πληγές και όσο αρνείσαι έστω να ακούσεις αυτές τις ποταπές μου για εσένα σκέψεις τόσο πιο πολύ με καις και πληγώνεις . Για άλλη μια φορά αδειάζουν όλα γύρω , χάνουν την άξια πράγματα και άνθρωποι . Και η μόνη που αξίζει είσαι εσύ και τίποτε άλλο . Κάθε βράδυ όταν μένω μόνος τα σύννεφα με τυλίγουν γίνομαι ένα με τον άνεμο και ψάχνω την πόλη ψάχνω σε αυτή την καταραμένη πολιτεία να βρω εκείνη τη μορφή σου που θα με αντέξει έστω και για λίγο που ακούσει έστω και το ελάχιστο από εμένα . Για να λυτρώσει το καημό μου και το πόνο της φωτιάς που έβαλες πάλι να με σιγόκαιει . Σε κοιτώ αόρατος από επάνω , πλησιάζω και σαν ξωτικό μπαίνω στην κάμαρη σου και σαν από θαύμα μυρωδιές αρχαίων αρωμάτων και κελαϊδισμοί αλλοτινών πουλιών γεμίζουν τις αισθήσεις μου και σε κοιτώ και προσπαθώ να σε αγγίξω μα δεν μπορώ ποτέ δε θα μπορέσω γιατί πάντα διακρίνω μια σκιά δίπλα σου μια σκιά όχι δικιά σου αλλιώτικη βάρβαρη και μαύρη να με κοιτάει και να προσμένει να σε πλησιάσω για να μου χιμήξει και να με κατασπαράξει . Και έτσι φεύγω χαρούμενος όμως ευτυχισμένος γιατί μπόρεσα άλλη μια φορά να σε δω . Είσαι τόσο όμορφη όταν κοιμάσαι όταν τα μεγάλα σου βλέφαρα κλείνουν και βυθίζεσαι στην αγκαλιά του εραστή ύπνου και ακουμπάς το κεφάλι σου τόσο στοργικά σε εκείνη τη φίλη δίπλα σου αχ πόσο θα ήθελα να κοιμάσαι στα δικά μου τα ποδιά πόσο θα ήθελα εγώ να νιώθω αυτό γλυκό βάρος πάνω μου … Είσαι όμορφη και όταν ξυπνάς και κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη . Πόσο θα ήθελα να ήμουν ο καθρέπτης σου για να καθρεφτιζόσουν επάνω μου και έτσι εγώ έστω και για λίγες ώρες τις μέρας θα είχα τη μορφή σου ομοδικία μου μόνο για μένα … Ζηλεύω τους πάντες και τα πάντα ζηλεύω τα ρούχα σου γιατί σε αγγίζουν όλη τη μέρα από τόσο κοντά όσο εγώ ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν θα μπορέσω , ζηλεύω τα παπούτσια σου γιατί συνεχίζουν να σε παίρνουν μακριά από εμένα , ζηλεύω την τσάντα σου που την κρατάς τόσο στοργικά όσο εμένα ποτέ δε θα αγγίξεις , ζηλεύω το κινητό σου γιατί το προσεχείς όσο ποτέ εμένα δεν θα προσέξεις ζηλεύω κάθε άντρα και κάθε γυναίκα που μπορούν να έρθουν έστω ένα εκατοστό πιο κοντά σου από εμένα γιατί ποτέ δεν θα μπορέσω να τους φτάσω , ζηλεύω κάθε αντρικό όνομα που ακούγεται από τα χείλη σου γιατί μπορεί αυτό να είναι η δικιά μου καταστροφή αν όχι ο ίδιος μου ο εαυτός , ζηλεύω το σταυρουδάκι που φοράς στο λαιμό σου γιατί αυτό το έχεις πάντα κοντά σου και δεν το αποχωρίζεσαι ποτέ ενώ εμένα κάποτε θες να με αποχωρίζεσαι … και όσο πιο πολύ ζηλεύω το κάθε τι επάνω σου και όλα γύρω σου τόσο πιο πολύ εσύ μπαίνεις μέσα μου και ξανοίγεις ακόμη πιο πολύ τις παλιές πληγές και εγώ … τόσο πιο πολύ σε αγαπώ με όλη μου την ύπαρξη , με όλο μου το είναι …

No comments: