Wednesday, March 10, 2004

Καθώς η νύχτα πέφτει, το άστρο του εσπερινού απλώνεται πέρα κείθε στον ορίζοντα.
Μέρα όμορφη, μέρα ξελογιάστρα.
Κρύο και ζέστη όλα μαζί, την ίδια στιγμή.
Στον αγέρα τον παγωμένο διασκορπισμένα τα γράμματα, σχηματίζουν στο μυαλό μου, τη ζεσταμένη μου καρδιά, την πιο απλή αλλά και μοναδική λέξη στον κόσμο.
Σ'ΑΓΑΠΩ.
Ερωμένος δίχως να ξέρω γιατί, στο τραγούδι σου
Ένα τραγούδι που δε λέει να τελειώσει
Που' χει στοιχειώσει την καρδιά μου
Το τραγουδώ μ' αυτό δε λέει να φανεί, να τελειώσει
Οι λέξεις πέτρωσαν, αγέρωχες μορφές, σε τούτο το χαρτί.
Τα χείλη μου παγώσανε και τίποτε δε μπορεί να βγει.
Στα χέρια μου η λύρα
Του Απόλλωνα η Λύρα, κρύα και παγερή
Στα χέρια μου η λύρα.
Μέσα σ' όλα της αγάπης τα στραβά κυλάει το τραγούδι σου ήρεμα και σταθερά.
Θυμίζει σε 'μενανε την ύπαρξή σου.
Που να τελειώσει; Δεν θέλει κι' αυτή, από μέσα μου
Σαν το τραγούδι σου

No comments: