Sunday, August 01, 2004

Αστερόεσσα νύχτα, θαλασσινή αύρα.
Συννεφιασμένη μέρα, αύρα της βροχής.
Σαν Σήμερα, Σαν χθες, Σαν Αύριο είναι η γέννηση, Αγάπη μου για Σένα.

Ποιοι Θεοί, ποιοι Δαίμονες μ' Αγάπησαν και μ' έστειλαν
Σαν Χτες, Σαν Σήμερα, Σαν Αύριο στη δικιά σου αγκαλιά;
Σαν Σήμερα, Σαν Χτες, Σαν Αύριο σ' Αγαπώ, σε χάνω,
σε Λατρεύω σαν καινούριο Θεό σε μια νεκρή Πολιτεία...

Είναι το Σάπιο μου κορμί,
Είναι το κουρασμένο από τα νιάτα μου πνεύμα,
Είναι αυτή μου η αδυναμία να Σ' Αγαπώ μέχρι να σε σκοτώσω...
Και έτσι ας πεθάνω και εγώ πνιγμένος από την Αγάπη μου για σένα...

Θυσία θα γίνω σε έναν ξεχασμένο Βωμό για αυτά που ήθελα,
Για αυτά που ονειρεύτηκα,
Για αυτά που μου 'δωσες
Για αυτά που δεν εκτίμησα
Για αυτά που έχασα χάνοντας εσένα...

Για σένα Αγάπη μου Γλυκειά. Για Σένανε.

No comments: