Sunday, December 20, 2009

Night out

Industrial Χώρος
Αγάπη και έρωτας βαθύς τα σπλάχνα μου τινάζουν*
Αλκοόλες και φαινόλες με ποτίζουν
Και διηθούν την αγάπη μου για σένα,
Μα αθώα δεν είναι και ‘γω δεν είμαι άγουρος και ‘συ δεν είσαι κόρη… **

Σαρκοβόρες ορμές κυριαρχούν τον κόσμο και ‘γω πλέω στους ουρανούς, στις καραμέλες, και στα γλειφιτζούρια…

Προηγούμενες υπάρξεις είναι πια παρελθόν,
Λευκές νύχτες χιονισμένες και κορμιά παραδομένα,
Δεν είναι πια εδώ.

Μες στις αχαρτογράφητες θάλασσες τις ύπαρξης σου μου κλήρωσε απόψε ο έρωτας το Λόττο… ***
Όχι στο Νότο αλλά εδώ, στο χωράφι τούτο ‘δω…

Δώς μου ένα χορό, καυτό χορό να σε νοιώσω, να σε κρατώ, να πίνω τα φιλιά σου, να με ρουφούν τα μάτια σου…

Και ας είναι…


* Από τους ελευθερους πολιορκημενους του Δ. Σολωμού
** Από τον ερωτοκριτο του Β. Κορνάρου
*** Από το τραγουδι ‘Νότος’ – Μαχαιρίτσας / Στόκας

3 comments:

Hfaistiwnas said...

Αχ...
τι μου κάνεις τώρα..

Covenant said...

Den tolmw na rwtisw...

Alla gia na min pareksigithw na ksekatharisw:

To keimeno mazi me ena paliotero anikei se ena kainourio label: K's Chronicles...

O K. einai enas filos paidikos pou meta apo poly skepsi eipa na ginw o xronikografos tou...

Afou autos den leei na katagrapsei tin zwi tou alla synexizei na me kanei (kai pollous allous gyrw tou) plousiotero me tis emperies tou, tha katagrapsw egw tis stigmes tou se kwdika...

Hfaistiwnas said...

Καλύτερα άστο, δεν είναι ώρες να κλαίγομαι..
οκ κατάλαβα το κόσεπτ.. περιμένουμε και άλλες εμπειρίες.. :)
Εσύ οκ;