Wednesday, March 10, 2004

Πράσινες ηλιαχτίδες φωτίζουν τα χρυσά σου μαλλιά.
Σε κοιτώ με δέος καθώς υψώνεσαι μπροστά μου,
νοσταλγική εσύ μορφή γυναίκας.
Σε κοιτώ και σε μετρώ... από πάνου ως κάτου
Σκέφτομαι πώς οι καμπύλες σου διαδέχονται η μια σου την άλλη,
μελωδική συμφωνία κλασσικού ποιητή.

Αχ, εσύ ψυχή μου!
Πώς τούτες οι εικόνες σε βασανίζουν μέρα και νύχτα;
Πώς θέλω να μεθύσω στο άρωμά τους, στη γεύση των χειλιών τους.
Μα οπτασίες είναι και αυτές όπως κάθε άλλο...
Αέριες μορφές στο χώρο των αοράτων,
των αέναων κινούμενων άστρων που ποτέ δεν παύουν, ποτέ δεν σταματούν.

Θέλω να δω τον κόσμο πέρα από ‘κει που βλέπουν τα δικά μου.
Μου δανείζεις τα δικά σου;
Δίχως απάντηση.
Δίχως απάντηση και αυτή μου η ερώτηση.
Δίχως απάντηση όπως και όλες οι υπόλοιπες.
Γιατί άραγε να περιμένει κανείς να βρει αιτίες και απαντήσεις, μέσα σε ένα ονειρικά φτιαγμένο ψέμα;
Δίχως απάντηση.

Οι ηλιαχτίδες συνεχίζουν να σε φωτίζουν σε κάθε εικόνα του μυαλού μου .
Ακόμη περισσότερο... ακόμη περισσότερο...
Αρχίζω ξέρεις να αναρωτιέμαι πότε;
Πότε θα καταλάβω αν ο πόθος είναι σαρκικός ή ερωτικός ή απλά εγωιστικός.
Πότε θα δω τα πράγματα εκτός του ονειρικού φλοιού με τον οποίο σε περιβάλλω;
Πότε τα γκρίζα σύννεφα θα σκεπάσουν τις ηλιαχτίδες;
Πότες θα σε δω για αυτό που είσαι και αυτό που είμαι;

Μέχρι τότε απλά σε ονειρεύομαι.

No comments: